.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
22 لاله گلگون کفن به وطن بازگشتند

پیش از ظهر امروز 22 شهید کشورمان از عراق به وطن بازگردانده و در مرز شلمچه با حضور کاروان‌های راهیان نور، خانواده‌های شهدا و رزمندگان همچنین مسئولان محلی شهرستان تشییع شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، پیش از ظهر امروز 22 شهید کشورمان با رایزنی مسئولان ایران و عراقی به وطن بازگشته و در مرز شلمچه تشییع شدند.

این مراسم با حضور سیل عظیم جمعیت کاروان‌های راهیان نور، زوار و خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران برگزار و با اشک چشمان پرخون حضار آمیخته با تربت مقدس شلمچه پایان یافت.

مدیر یادمان شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر در حاشیه این مراسم خاطرنشان کرد: حضور شهدا امروز باید درس بزرگی برای ما باشد.

وی افزود: شهدا با الگوبرداری از ولایت و زیر لوای شهادت جان خود را در کف اخلاص گذاشته و خون خود را فرش راه مردم کشور و میهنشان کردند.

مهدی کشوری تصریح کرد: امروز ما باید با ادامه راه آنان، ولایت و رهبری را حمایت کرده و از نگاه پلید دشمنان نظام و انقلاب مصون داریم.

وی ادامه داد: شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس جان خود را فدای ولایت امام عصر(عج) کردند و ما این مهم را باید مدنظر قرار دهیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.